Hledat

Sponzoři

Počítadlo

Veřovické vrchy

Ideální cyklistické počasí pokračuje, dopřejeme si proto výlet, kdy ochutnáme mnoho půvabů cyklistiky: krásné cyklostezky, silničky s výhledy i cestičky zašité v lese, prudký kopeček, lesní trail i kamenitou lesní cestu. A samozřejmě občerstvení v krásné hospůdce.

Projedeme arboretum pod Skalkami a po cyklostezce přes Bludovice a Hodslavice dorazíme do Mořkova. Kousek doleva po hlavní cestě a na kruhovém objezdu odbočíme doprava a začneme stoupat. Vyrazíme směrem na Padolí, ale zhruba v půlce traversu mezi Mořkovem a Padolím odbočíme doprava na nejprudší úsek, naštěstí stále po asfaltu. Na vrcholu kopečku odbočíme z asfaltu doprava a ještě trochu nastoupáme lesní cestou k rozcestí Kamenárka. Vychutnáme si přírodní trail po červené turistické značce k pramenu Jičínky, ale odoláme a občerstvíme se až po sjezdu směrem na Rožnov v krásné Kolibě na Pasekách. Posilněni sjedeme ještě kousek směrem na Rožnov a před městem odbočíme doprava na Staré Zubří. Krásnou krajinkou sjedeme do Zubří, odbočíme doprava směrem na Zašovou, ale před vesnicí přejedeme hlavní cestu a napojíme se na Cyklostezku Bečva. Přes Veselou a Hrachovec dosáhneme Valašského Meziříčí. Vrátíme se přes Krhovou, Hostašovice, Straník a Čerťák. Trasa je moc pěkná, pestrá, ale přesto, že překonáme hřeben Veřovických vrchů, není přehnaně náročná. Abyste si jízdu plně vychutnali, lze doporučit horská kola. Ujedeme 57 km a nastoupáme 780 m.

Vyjíždíme ve čtvrtek dne 21.7.2016 v 16:30 od školy Educa.

plánovaná trasa

Napište komentář

Musíte se přihlásit,aby bylo možné vkládat komentáře!