Hledat

Sponzoři

Počítadlo

Blahutovice

Při posledním výjezdu byly asi nejkrásnější výhledy z Helštýna.
Příště nás čeká zbrusu nová rozhledna v Blahutovicích.

Nejprve vyrazíme na druhou stranu od našeho cíle. Přes Kunín a Suchdol nad Odrou vyjedeme po cyklostezce za humny vlevo k přehradě Kletná. Po rozbité asfaltce vyrazíme lesem na úpatí kopce směrem na Odry, ale asi v půlce cesty odbočíme doleva, vyjedeme z lesa a sjedeme k dálnici. Tu překonáme podjezdem, dojedeme do Mankovic a přes Vražné opět za humny op levé straně dojedeme do Hynčic. Vydáme se směrem na Lučice, ale před obcí odbočíme do lesa směrem na Hynčice. Asi po 1 km odbočíme doprava, vyjedeme z lesa a po polní cestě došlapeme do Blahutovic. Čeká nás jen krátký výjezd a nádherné výhledy na Beskydy. Ocelová rozhledna s dřevěnými prvky a vyhlídkovou plošinou ve výšce 15 m je otevřena od července roku 2021. Byla postavena v rámci přeshraničního projektu Silesianka (Stezka rozhleden a vyhlídkových míst Euroregionu Silesia). Pokocháme se výhledy a sjedeme do Jeseníka nad Odrou. Prokličkujeme pod hřbitov a napojíme se na cyklostezku, která nás dovede do Hůrky. Polní cestou přejedeme do Bernartic nad Odrou a vrátíme se přes Loučku. Počasí bude příznivé, trasa rozmanitá, příjemná. Ujedeme 44 km s převýšením 440 m.

Vyjíždíme ve čtvrtek dne 9. 9. 2021 v 16:30 od školy Educa.

plánovaná trasa

Napište komentář

Musíte se přihlásit,aby bylo možné vkládat komentáře!