Hledat

Sponzoři

Počítadlo

Borčík

Poslední letošní čtvrteční výjezd umocněn krásným počasím a dnem volna nabízí pravou lahůdku.
Jen pozor, vyjíždíme už ve 14 hodin!

Putování zahájíme výjezdem na Kojetín. Vydýcháme se při sjezdu do Straníka a rychle dojedeme do Hostašovic na nádraží. Po červené turistické značce vyšlápneme lesní cestou na asfaltku, po které pojedeme směrem na Mořkov a dále na Veřovice. V místě, kde po pravé straně spatříme vyčnívat Dívčí kopeček, odbočíme doleva do lesa, po chvíli dorazíme k malé chatce, u ní vyjedeme na louku a po pěkně udusané luční cestě sjedeme táhlým obloukem směrem doleva na začátek Veřovic. Propleteme se nahoru až ke kostelu, u kterého odbočíme doleva, mezi domy pokračujeme po asflatové cestě, na rozcestí opět odbočíme doleva a již začneme stoupat k jednomu z dnešních cílů. Ke Kapličce sv. Huberta na vrcholku Borčík vede opět luční cesta označena šipkou doleva. U kapličky je informační cedule, kterou si rozhodně přečtěte, a posezení s malebným výhledem. Po odpočinku sjedeme zpět na rozcestí a vydáme se doleva. Kolem kolejí objedeme Kociánův kopec a dostanemese až k vodojemu na horním konci Veřovic. Projedeme Bordovice a na protilehlém návrší odbočíme doprava na Daremní. Červená turistická značka nás doprovodí i přes Frenštát, kde se připojíme k říčce Lubině a kolem ní projedeme cyklostezku až po hlavní cestu. Odbočíme směrem doleva na Lichnov a vyšlápneme do Janíkova sedla. Krátký prudký úsek zřejmě nevyjedou ani elektrikáři, proto se trošku projdeme. Kopřivnici profrčíme téměř rovně až na Sluneční ulici, která nás dovede na cestu k oční léčebně. Na cestě odbočíme doleva a před léčebnou doprava a přes nenápadný kopeček Bělá krásnou jednořadou alejí dosáhneme Závišic. Návrat přes Rybí a po cyklostezce na základnu už bude hračkou. Celý pestrý různorodý moc hezký okruh měří 54 km s převýšením téměř 1000 m.

Vyjíždíme ve čtvrtek dne 28. 10. 2021 ve 14:00 od školy Educa.

plánovaná trasa

Napište komentář

Musíte se přihlásit,aby bylo možné vkládat komentáře!